בלוקצ'ין, מטבעות קריפטו וחוזים חכמים

הבלוקצ'יין (Blockchain) היא טכנולוגיית מחשב מתוחכמת שהומצאה על ידי מפתחי המטבע הווירטואלי הראשון – הביטקוין. מדובר בשיטה להצפנה (קריפטוגרפיה) של נתונים בצורה המאפשרת פעילות עסקית גלויה ומאובטחת באינטרנט ואימות של עסקאות ללא צורך בישות ניהול מרכזית.


התבססותו המהירה של הבלוקצ'יין הובילה לעידן חדש המכיל הזדמנויות חדשות, ופרויקטים חדשניים ומאתגרים וכתוצאה מהן להשלכות משפטיות נלוות.


מטבעות קריפטו (Cryptocurrency) הם אמצעים דיגיטליים להעברת ערך, המופעלים על ידי טכנולוגיית בלוקצ'יין. יש הרואים בהם סוג של כסף, בעוד שאחרים סיווגו מטבעות אלו כנכס פיננסי. מטבעות קריפטו בדרכם להשגת תפקיד חיוני בתוך המערכת האקולוגית העסקית, בין אם מקומית ובין אם גלובלית, הודות לפופולריות הגוברת שלהם.


השאלות הרבות שעלו בנוגע לאופיים של המטבעות בנושאים המשפטיים והפיננסיים אנו מקדישים תשומת לב רבה לשינויים שמטבעות הקריפטו הביאו למערכת האקולוגית העסקית. אנו בשבלת ושות' מאמינים שהלקוחות שלנו לא צריכים לחשוש מתקנות חדשות או קיימות, ושואפים לעזור להם להשתמש בהן לטובת העסק שלהם.


שבלת ושות' הוא משרד עורכי הדין הישראלי הראשון שפיתח ניסיון מעשי מוכח בייעוץ ללקוחות על מערכת הבלוקצ'יין המלאה, כולל מטבעות קריפטו, חוזים חכמים וטוקניזציה. הצוות המשפטי העוסק בתחום הפך לבחירה המועדפת על קהילת הבלוקצ'יין המתפתחת בישראל.


המחלקה ליוותה כמה מהפרויקטים הגדולים ביותר שיצאו מישראל, תוך שמירה על כללי הרגולציה השונים והגנה על החברות כמו גם על ציבור המשקיעים בהן, תוך ניווט לקוחותיה בין דרישות הדין והשוק המשתנות תדיר.

חדשות נלוות