עפר בן יהודה

עפר בן יהודה

שותף

טל. 03-307-5100דוא”ל. O.Ben-Yehuda@shibolet.com

הורד VCardEcard

עפר הינו ראש מחלקת ההייטק וחבר וועדת הניהול של הפירמה.

חברת הדירוג "Legal 500" התייחסה לעפר כ'שותף אמיתי של הלקוח', עפר הינו עורך דין בעל תפיסה והבנה עסקית עמוקה, הוא מעניק ייעוץ משפטי לדירקטוריונים של חברות ולהנהלות בכירות של ארגונים בכל הקשור להתפתחות וצמיחה שלהם בשוק המקומי והבינלאומי. עפר מייעץ גם בתחום של מימון וגיוס הון, פרטי וציבורי, אם באמצעות קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים והנפקות בבורסה. כמו כן, עפר מלווה חברות בגיבוש מיזמים משותפים וניהול השקעות אסטרטגיות, הן מצד המשקיעים והן מצד החברות.

עפר אף מומחה מוביל בתחום המענקים הניתנים למחקר ופיתוח על ידי גופים ממשלתיים לרבות הרשות לחדשנות, בשנים האחרונות עפר הוביל מספר רב של מכרזים בתחום החדשנות, הקמת מעבדות חדשנות, חממות ואקסלרטורים.

עפר מתמחה בתחום הטכנולגיה וממוקד בעיקר בתחום מדעי החיים, מכשור רפואי, רפואה דיגטלית, פארמה, כמו גם בתחומי האגרוטק, הפודטק והסייבר.

עפר מלווה חברות בכל שלבי מחזור חייהם בזירה המקומית ובפעילותן מעבר לים, משלב הרעיון ולכל אורך דרכן לצמיחה ובשלות, גופי השקעה מסוגים שונים, אקסלרטורים וחממות, קרנות הון סיכון, זרועות השקעה של תאגידים וחברות בינלאומיות. בצומת מפגש זו של האקוסיסטם הישראלי, עפר מביא ערך רב הן בידע הנצבר והן בחיבורים המעניינים המתאפשרים בעקבות זאת. בשנים האחרונות עפר הוביל כמה מעסקאות מיזוג ורכישה, מהיצירתיות והמשמעותיות שהיו בשוק ההייטק הישראלי.

הידעת

עפר חובב ספורט וסרטים ובעיקר חובב מוזיקה מושבע ובכל הזדמנות יקפוץ לראות הופעה.

הכרה

  • עורך דין מומלץ, בריאות ומדעי החיים, Legal 500
  • "עפר בן יהודה הוא שותף אמיתי של לקוחותיו", Legal 500
  • "עפר בן יהודה בולט לא רק בכך שהוא מנוסה ומקצועי מאוד, אלא גם בהיותו שותף אמיתי ללקוח בכדי לגרום לעסקאות להתבצע", Legal 500