רויטל בן ארצי

רויטל בן ארצי

שותפה

טל. 03-307-5216דוא”ל. Revital@shibolet.com

הורד VCardEcard

רויטל בעלת ניסיון מרשים בטיפול בכל השלבים בפרויקטים גדולים ומורכבים ברחבי העולם – החל משלב קבלת היתרים ממשלתיים ומימון, עבור בבנייה ותחזוקה ועד מחלוקות.

לקוחות ישראלים וזרים מובילים פונים אל טלי בזכות מומחיותה ומיומנותה בסגירה כספית של פרויקטים מורכבים ברחבי העולם, ויכולתה לנהל משא ומתן בנוגע לכיסוי וביטוח סיכונים זרים וקשריה עם ממשלות זרות. היא גם נעזרת ברשת בינלאומית של בנקים, משרדי עורכי דין, מדענים ומומחים אחרים בנוגע לפרויקטים בינלאומיים.

רויטל מספקת פתרונות משפטיים חדשניים בכמה מהפרויקטים המתוחכמים בעולם. היא מומחית מובילה בכל הנוגע לפרויקטים של תשתיות וכל סוגי הפרויקטים בתחום האנרגיה (כגון גז, קוגנרציה, תחנות כוח הידרו חשמליות, מחזור משולב, אנרגיה סולארית, רוח, ביוגז, חיסכון אנרגטי ועוד), וכן במימון, בנייה ותחזוקה של פרויקטים אלו ברחבי העולם, בייחוד בשווקים מתעוררים. יש לה ניסיון רב גם בפרויקטים בכפרים חקלאיים ובעבודה על תשתיות מסחר באפריקה. טלי היא מומחית בהערכת סיכונים וכן מגשרת מיומנת ביותר.

רויטל צברה ידע וניסיון מעמיקים בפרויקטים בתחום האנרגיה הסולארית הפוטו-וולטאית, וידועה כמומחית מובילה בתחום זה בישראל. רויטל מטפלת בנוסף במגוון עסקאות הנוגעות למשפט מסחרי כללי ודיני תאגידים, מיזוגים ורכישות, שוקי הון (לרבות הנפקות ראשוניות לציבור והנפקות פרטיות) וניירות ערך.

הכרה

  • מומלצת ביותר, פרויקטים ואנרגיה, Legal 500
  • מובילה בתחומה, פרויקטים ואנרגיה, IFLR 1000
  • Highly regarded, IFLR1000